onlyelins

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Elin - 30 november 2010 21:52

  

Av Elin - 30 november 2010 20:31

Fått en flaska i huvudet ligger sövd på akuten varit död i minuten hela stjärnan var bruten blivit jagad av snuten nanananananan  Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks för dig ska jag göra det tusen gånger om jag har givit dig allt och har ingen tid kvar för dig ska jag göra det tusen gånger om tusen gånger om blivit lämnad i staden medan du gick och plundra nanananannanana.

Fastnat i låten jo den är ganska uttjatad men den är sjukt bra=D

Idag har det vart en tråkigt för det var bara tråkiga lektioner men imorgon blir det mkt bättre lektioner först gympa engelska svenska bild och sist hemkunskap med två super duktiga elever nämligen Denise och Elin hahahhahahha jodå ni förstår vi är jätte duktiga(stenseriös nu!) hahahahah.

Efter det blir det dans med goa Denise och jag tror inte jag elr Denise kommer skämma ut oss för båda kan dansen jag vet det är sjukt iellafall att jag kan dansen=D

Sista gången är imorgon så då ska jag klara allt=)
På Fredag kanske jag och Denise ska till torget och kolla på kläder till uppvisningen på dansen=)
Senare kommer morgondagens outfit;)


     

Ovido - Quiz & Flashcards