onlyelins

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Elin - 17 november 2010 22:03

Nu ska jag sova för att orka med hela tråkiga torsdagen imorgon har inte så mkt att säga faktiskt;)

Eller jo på dansen så skämnde jag ut mig ovanligt!

Elr asså jag kännde mig så klumpig när jag sprang runt där och inte kom ihåg några steg i slutet fast jaja det gör la inte så mkt jag får la helt enkelt ta att öva mer;D

Nu ska jag sova så vi ses imorgon godnatt.


  







grymt snygg bild jag vet hahah

  

Av Elin - 17 november 2010 10:22

Av Elin - 17 november 2010 07:15

Hej Har precis valt kläder till gympan så strax ska jag gå ner och äta frukost, jag är 75% säker att jag inte kommer få i mig någonting men vi får la hoppas;) Annars sitter min mage och kurrar hela dagen innan lunch.

I helgen så tror jag att jag kommer köpa min systemkamera=D 

Blir bilder med den i helgen förmodligen då:P

Men nu ska jag gå ner och äta;)


Morgon trött(A)

  

Ovido - Quiz & Flashcards