onlyelins

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Elin - 26 november 2010 23:33

Nu är det fredag kväll=) och idag har jag bakat havreflarn dom blev godare än vanligt faktiskt =D Sen har jag ätit chips.

Och nu skypar jag med Denise min lilla gris(A)=D

Vi la ut på fb "om 25 gillar ska jag kasta mig i snön i bara shorts och linne och lägga ut som profil bild på fb" och gissa vad båda fick 25 st så det betyder att vi ska slänga oss i snön i shorts och linne.....

Kanske kommer bli imorgon för då kanske jag sover hos Denise men vi får se;)

Jag har tatt massa bilder med system kameran idag men jag har inte orkat lägga ut dom så det får bli imorgon ist;P

Ni får nöja er så så ses vi imorgon=)


  

Av Elin - 26 november 2010 15:31

Idag var det en kort skoldag vi hade mausudd sista lektionen på livskunskap och då gjorde vi nån himla stjärna hahha=D

Men efter skolan gick jag, Clara och Ellinor till Elisa och Elisa hade skrivit någon sak på fb typ att"om 20 gillar ska jag rulla mig i snön med bara shorts och linne" och då var det 20 som gillade så hon fick rulla sig i snön med bara linne och shorts så tog jag Ellinor massa bilder och Clara filmade.

Men nu gör jag inget spc bara sitter vid datan och skypar å så;)

men bilder kommer senare om jag hinner för jag måste ha en annan data;P

Ovido - Quiz & Flashcards