onlyelins

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Elin - 11 november 2010 22:56

nu är det kväll igen och jag ska sova.

Jag var på torget idag med Elsa Denise och Ellinor vi köpte present till Clara.

Det ända jag kan säga är att jag och Denise har köpt tillsamans mer än så säger jag inte.

men jag kan säga vad jag har köpt imorgon det blir tyvärr ingen bild på det eftersom jag har slått in det redan.

imorgon är det gympa vilket innebär lite mer sovmorgn skönt!...

det kommer bli redskap imorgon en av dom grejerna jag är bra på iallafall:)

men nu ska jag nana så ses vi imorgon=)

Godnatt

Av Elin - 11 november 2010 12:32

  

Av Elin - 11 november 2010 11:47

idag är det torsdag jag börjar typ om en timme för vi har inget klassråd;)

så vi har två lektinoner kvar no och so sen slutar vi äntligen!=D

jag har faktiskt inte så mkt att skriva om nu så det får bli ett inlägg senare och kanske en ny outfit.

Av Elin - 11 november 2010 10:26

nu ska vi strax ha so så jag tänkte blogga lite innan=D

vi har so nu sen har vi klassråd, no och svenska sen slutar vi och då drar jag och Dennis hem till mig och hämtar pengar och så sen drar vi till torget.

idag var våran lärare sjuk vilket innebär att det inte blir något läxförhör skööööönt=)

nu börjar jag om fem min så vi ses sen=)

Ovido - Quiz & Flashcards