onlyelins

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

Idol+kläder

Av Elin - 5 november 2010 20:18

hejhej nu är det idol och ska strax gå ner och kolla:) imorgon är det ca 60 kort som gäller det ska bli riktigt skoj=D

Fick reda på att dom kommer sminka oss så det ska bli ännu roligare;D

Har precis valt kläder och målat naglarna, naglarna blev rosa för det passade till allt jag ska ha imorgon:)

Det blir en vit klänning med blåa blommor, pärlarmband, hjärtformade örhängen och tre blommor i håret alltså inte riktiga blommor;) men kan ladda upp en bild så ni fattar och mina svarta skor elr sandaler vad man nu ska kalla det för;) detta är vad jag kommer ha på finklädsel=)

Men på tuff klädsel blev det inte det jag hade tänkt mig utan det blev den rosa skjortan, vitt linne, svarta leggins med nitar, det blev även två ni armband, ett vanligt kedjearmband med lite bärlocker på, en ring, ett silver halsband, ett par svarta stora ringar örhängen och mina svarta boots. det var det som jag kommer ha på tuff klädsel, men det är en stil kvar..... den vanliga (vardags) klädseln =)

Där kommer jag ha min stickade tröja med ett svart linne, ett par svarta leggins, ett par örhängen jag fick av elisa när jag fyllde år och mina svarta super coola boots hahahha=D

Nu blev det ett långt inlägg så det innebär en del bilder alltså sten seriösa bilder hahahah annars tröttnar läsarna framför datan;)


                      som sagt alla var sten seriösa utom den med naglarna hahahah=D



 
 
tina

tina

5 november 2010 21:27

SKIT FIN BLOGG :D

http://www.ttinah.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 26 december 2010 23:24

Jag heter Elin och är 13 år. Bor i Göteborg med min mamma pappa storasyster Frida och lillebror Lucas. Jag gillar massa saker sjukt kul att "shoppa";) och att träffa kompisar och ha kul=D Jag gillar inte spindlar och fåglar;P ...

Av Elin - 26 december 2010 22:46

Dag 1-Om mig Dag 2- min första kärlek Dag 3-Mina föreldrar Dag 4-Det här åt jag idag Dag 5-Vad är kärlek? Dag 6-Min dag Dag 7-Min bästa vän Dag 8-Ett ögonblick Dag 9-Min tro Dag 10-Det här hade jag på mig idag Dag 11-Mina syskon ...

Av Elin - 26 december 2010 21:09

åh jag måste följa med Frida till torget imorgon jag har vart på torget hela denna jävla veckan! nu får det allt ta att bli sistagången denna veckan som kommer! Såg ni kläderna jag hade köpt förut? vad tycks?(A) Jag hade köpt en plånbok också s...

Av Elin - 26 december 2010 15:05

Var nyss på torget det är halva priset på nedervåningen på ginatricot fett nice;)  Jag köpte ett linne och en tunika två ringar och en plånbok men allt var inte på gina tricot;) senare ska jag till kusinerna nere i skogen;P Elr nästan i skogen vi...

Av Elin - 25 december 2010 22:41

Det har vart lite dåligt bloggande på sista tiden för det har vart julafton mm. Iellafall imorgon ska jag till torget för det är mellandagsrea och jag har 400 kr på present kort på torget. Och jag vem vet kanske köper upp dom imorgon;)   Dett...

Ovido - Quiz & Flashcards