onlyelins

Alla inlägg under oktober 2010

Av Elin - 3 oktober 2010 10:39

jag är trööööööööttttttt -.- jag somna klockan 00.45 igår så jag är sjukt trött nu ;P lucas väkte mig halv elva för att dörren var låst och mamma och pappa hade åkt iväg och frida sov och då väcker han mig och säger att jag ska låsa upp dörren för han ville ut och leka så jag fick gå ner och låsa upp dörren.

så nu siter jag här och kollar lite bloggar:)

jag ska blogga sen när man har fått sova lite mer:)


Av Elin - 2 oktober 2010 23:19

men tjaa:D idag har jag vart med linnea vi gjorde inte så mkt:/ men vi gick och köpte godis till ikväll sen så har ju pappa fyllt år idag :D så mormor morfar och bus hugo var här ;D

sen efter dom gick hem har jag inte gjort så mkt sitter och pratar med icha och denise ska snart gå och lägga mig tror jag :P 

igår för 3 årsedan så försvan gilda:( 

jaja sånt är livet imorgon blir det pannkakor till lunch bestämde jag nu:D 

godnatt ses imon

Av Elin - 2 oktober 2010 16:10

hallåå där:D just nu är jag hos linnea vi har vart och köpt godis efterssom det är lörsdag :) sen så har vi la inte gjort så mkt mr ska snart ut och ta kort bloggar sen:)

Av Elin - 1 oktober 2010 09:48

godmorgon nu ska jag ha matte ;/ inte jätte kul men men.

nu har jag iellafall gjort matte läxan:)

alla sitter och spel det där spelet med hästen utom elisa hon läser:D

nu börjar jag får blogga sen efter skoljoggen:)

Ovido - Quiz & Flashcards