onlyelins

Alla inlägg under oktober 2010

Av Elin - 11 oktober 2010 22:02

hej igen jag sa ju förut att jag skulle lägga ut bilderna från studion erl gjorde jag de? ahh det gjorde jag tror jag:)

jo det var nämligen så om jag inte har berättat det redan;P

jo dom ville att jag och Denise skulle bli modeller alltså gå på barn modeshow ungefär om man säger så och så får vi ta ännu mer bilder på oss:)

och så åker man t.ex till malmö och gör saker där 

så nu är det bestämt att vi får det.

det kostar vad det kostar  men senare när vi har vart det ett tag så kunde vi kärna pengar på det:)

högst 2000 kr per månad tror jag det var=D

så nu är det bestämt att jag och denise ska bli sånna modeller låter de inte skojigt=D?

här är bilderna från studion ska byta profilbild också:)


                    

Av Elin - 11 oktober 2010 21:09

nu är jag här igen med ett nytt inlägg ska precis hoppa i duchen så kan jag sova längre imorgon för vi börjar nämligen 8.10 tidigt -.- aja ;P men kanske sätter mig vid datan sen det märker ni annars blir nästa ilägg imorgon nu ska jag ducha 

Av Elin - 11 oktober 2010 16:06

äntligen hemma har pluggat lite matte ska göra de snart igen.

jag blir ganska trött på att det ända man gör här i livet är sova vakna gå till skolan plugga sova och så fortsätter det så.

jag bloggar förmodligen senare också:)

Av Elin - 11 oktober 2010 11:40

hej igen snart har jag matte, det är bättre en svenska iallafall;P

vi var tvungna att läsa bibeln och ingen gjorde det förutom jag och elisa typ ;)

här utanför ålen luktar det slem erl dräggel jätte äckligt ;P

de luktar lite häst skit också jaja iellafall det luktar inte gott;)

nu ska jag spela lite tänkte jag så blir det mer bloggning hemma sen tror jag för vi har bara 5 minuters rast mellan resten av lektionerna;P

Av Elin - 11 oktober 2010 10:30

nu har jag rast igen det får bli två inlägg denna rasten här är bilderna från studion:)


aha det var ju typiskt jag måste sätta i skivan när jag gör det och den är hemma så jag får göra det hemma om jag vinner sen;)

Av Elin - 11 oktober 2010 10:15

hej igen jag vet att jag skrev för typ 5 min sedan men skit samma vi slutade igentligen 10.15 som jag sa men skit samma det gör inget nu väntar jag på att spanskan och tyskan ska sluta jag tror spanskan slutade nu ska se om linnea kommer

Av Elin - 11 oktober 2010 09:58

sitter här ensam i ett grupp rum alla pratar alla gör vad dom vill vår klass är störd så som dom håller på nu

daniel springer runt och gapar och spelar spel petrus spelar speloch ah dom anndra ska vi inte snacka om för dom kanske kollar min blogg de vet jag inte;p

asså nu vill jag bara hem denise är inte i skolan för hon är sjuk det är sjukt tråkigt utan dig ska du veta.

ni kanske undrar vrf jag sitter själv men de tar vi en annan gång ;)

asså jag har så jävla tråkigt! slutar om femton minuter så ska sova dom femton minuterna.

ajj jävlar rev mig på stolen fan det börja blöda men aja ska sova nu bloggar varje rast för jag är på sjukt dåligt humör och de kommer jag förmodligen vara hela dagen-.-

glömde boken hema föresten så jag låna en ny "bok bara inte du" heter den här är en bild å den


   tur att jag inte blöder mkt   boken


alla säger att vi har slutat  men vi slutar kvart över så drar nu

Av Elin - 11 oktober 2010 09:16

sitter i skolan och har sjukt tråkigt för denise inte är här + att folk ignonerar en (töntigt)

Denise du får allt ta att komma imorgon saknar dig redan efter första lektionen 

om du inte kommer imorgon vet jag inte vad jag gör me nu börjar vi snart så får stänga ner.

kom imorgon erl helst nu du ska inte vara sjuk

Ovido - Quiz & Flashcards