onlyelins

Alla inlägg under oktober 2010

Av Elin - 19 oktober 2010 19:39

är det någon som vill ha lite reklam för sin blogg?=)

isåfall är det bara att kommentera sin bloggs namn och skriva vad din blogg handlar om :)

så får du reklam för din blogg senare idag elr imorgon:)

så håll utskik (vilken stavning asså) efter din blogg om den har blivit reklamerad om den inte har blivit de imorgon så säg till så får ni reklam för din blogg.

glöm nu inte att kommentera din bloggs namn och vad den handlar om:)

Av Elin - 19 oktober 2010 19:36

nu ska jag snart kolla på ensam mamma söker på datan eftersom jag missade det i söndags;P

men innan ska jag ta en durch, så kan jag sova längre imorgon.

:)

Av Elin - 19 oktober 2010 10:21

godmorgon;) om 10 min ska vi ha svenska tråååkigt-.-

men man får la stå ut tills 9an-.-

sen när jag kommer hem ska jag sooooooovaaaaaa

föresten det ska jag nu med:)

Av Elin - 18 oktober 2010 22:04

godnatt och sov gott säger jag nu för jag ska strax gå och lägga mig.

För det är en tråkig skoldaaaaaaaaaaaaaaaag imorgon -.-

orkar inte vara där men det måste jag urch vad skolan är tråkig man vill bara hem så fort man är där föresten är det lång dag imorgon 8.10 till 15.00 och på onsdag blir det ännu längre-.-

då börjrar vi 8.50 i hall off flame och då måste jag ta bussen 8.10 om jag ska hinna.

sen så slutar vi vid 15.40 -.- och då åker jag hem till Denise och går till dansen vid 16.50 ungefär;) och så slutar det 17.55 sen så hämtar mamma elr pappa mig vid 17.55 och du brukar vi alltid hämta frida och lucas på träningen så då kommer jag hem vid 18.45-.- så det är långa dagar på onsdagar-.-

nej nu blir jag yr av alla tider ska strax gå och lägga mig så ses vi imorgon.


   

Av Elin - 18 oktober 2010 12:22

hej snart går jag och Denise över till Vanessa och Icha:)

så får vi se vad vi hittar på(:

här är dagens outfit

  

Av Elin - 18 oktober 2010 12:19

  

Av Elin - 18 oktober 2010 10:45

  

Av Elin - 18 oktober 2010 10:11

godmorgon nu har jag och Denise precis vaknat och ska kolla lite grejer på datan innan det blir ett till inlägg, igår så gick vi och la oss vid 11.15 ungerfär.

jag var jätte trött.

och idag så vaknade 10.00 nu ska jag forsätta med alla grejer agg hållde på med så blir det en outfit sen:)

Ovido - Quiz & Flashcards