onlyelins

Alla inlägg under oktober 2010

Av Elin - 17 oktober 2010 23:05

hej just nu sover jag-.- erl ja n fattar vad jag menar, alltså är ja sjukt trött idag gick jag och denise över till vanessa och icha hemma hos vanessa.

s spela vi massa spel först sög jag och denise på ett när vi ar samma lag men sen när jag var med icha då vann vi (bättre lycka nästa gång denise)  ;)

i har la inte glömt att rösta på mig i albas blogg om ni har glömt bort det så går ni in på http://dansprinsessaaa.blogg.se  och så får ni bläddra ner lite så kommer det upp ungefär 5 bloggar och när ni ser dom trycker ni på kommentera och skriver min bloggs namn alltså onlyelins. 

men vi har ju haft mer kul en så idag en när vi spela spel, vi byggde  och icha var topp vanessa och denise bas och jag saftey vet inte hur det stavas;P sen har vi ju hoppat studsmatta med det var ganska fuktigt på den men det gick bra ändå.

nej nu ska jag ta och fortsätta sova vi ses imon.

Av Elin - 17 oktober 2010 15:36

Nu ska ni rösta sjukt mkt hur många gånger du vill i veckans blogg på albas sida

http://dansprinsessaaa.blogg.se

gör det nu för hon tar ut vinnaren snart! gå in på den nu och rösta ni får bara bläddra ner lite så kommer ni fram till fem bloggar tror jag och så kommenterar ni bara min blogg gör det nu!

Av Elin - 17 oktober 2010 11:49

snart är klockan 12.00 :) 

idag elr på morgonen så sålde Denise gt och jag följde med:) man kan ju säga att det inte gick jätte bra;P

men så är det alltid första gången 

sen så kanske vi ka klä ut benjamin till fjortis=D igår så var han och alexander två små söta tjejer :) 

bilder kommer senare;)

nu ska jag fortsätta med de jag höll på med:) så ses vi sen(:

Av Elin - 17 oktober 2010 00:05

Hej jag lova ju ett inlägg så det får bli  ett kort.

vi tog massa bilder och åt lite benny jerry glass:D

och nu skypar vi:)

så det blev ett väldigt kort vi ses imorgon:)

Av Elin - 16 oktober 2010 18:15

hej idag ska jag sova över hos Denise och icha:D och imorgon soer Denise hos mig:D

om vi hinner ska vi ta lite kort:) och så ska vi köpa godis;P

just nu håller jag på att packa jag ffår nog fortsätta nu så jag kommer dit någon gång;) det blir ett inlägg till ikväll så kolla då också:D

Av Elin - 16 oktober 2010 12:10

hej nu har jag jobbat färdigt för idag;) med gt

linneá undra om jag ville följa med till torget idag så ja är snäll och gör det;D 

ska öva lite på dansen nu så jag inte skämmer ut mig nästa gång;) ses senare   bjuder på en bild

Kopiera inte dom här bilderna utan att fråga!

Av Elin - 16 oktober 2010 00:32

hej denise vet du vad nu är inlägget slut:)

ett inlägg bara till dig denise:)(Y)

Av Elin - 15 oktober 2010 20:13

Hej nu har jag tänkt att gå ner och kolla på idol:) får se vem som åker ut idag förra gången var det hon  som såg ut som en kille kommer inte ihåg var hon heter elr jo sazza erl något sånt heter hon ju;P jag ville att hon skulle åka ut och så blev det:) imorgon blir det gt så det förmodligen bloggning framåt 3 tiden för ska göra lite annat imon också:)

aja nu ska jag gå ner och kolla så jag inte missar halva programet som jag brukar göra;P

Ovido - Quiz & Flashcards